Ruya kilo vermedim ama almadımda benim şekerim yoktu 20haftada detaylı ultrasonda doktorum şekeri hamırişi kes sigaradan daha zararlı dedi bende kestim meyve bile yemedim 1 ayda 1 kg falan aldım 24de canım tatlı çekmeye başladı öyle bozdum ama şekerimde çıkmadı yüklemede