Mgmg canım seni korkutmak istemem ama ilk kahve leke geldiğinde kimyasal oldu ikinci kahve çamur gibi lekelenme yaşadım dışgebelkmş tabi ekstadan geçmeyen ağrılarl vardı :/ malesef kötü şeyler yaşadım o yüzden çok korkuyorm bir daha ki hamilelıimde inş olrsa doktora giderm sık sık sakın normal diye düşünüp doktora gitmemzlk yapma betan daha düşük iki günde bir takip yaptır kan ver doktora belirt inş kötü birşeyn yoktur sağlıcakla ❤️