Hiler10 inşallah kilo alir canim.banada doktorum daha doğuma kadar 3 kilodan fazla olacagini söylüedi.ben hiç istemiyorum kilolu olnasini çünki normal doğum istiyorum ve dikişimin olmasini istemiyorum canim inşallah olmaz.ilk hAmilelimde kizim 2 kilo 700 qram doğmuşdu hiç dikişim olmadi.inşallah oluşumdada olmaz🙏🏻🙂