Glshhrn Kızlar 6+5 im rutin testler yapıldı herşey yolunda kansızlık hariç değerim 10 gibi bir şey cıktı ailemizde ırsi bu kansızlık doktor çok düşük dedi hap yazdı dahiliyiye gitmen lazım acil dedi böyle bir şey yaşayan var mı çok korkuyorum ilk gebeliğim
suuperisii Glshhrn hamileligimin3 başında benimde 10.2 civarindaydi .Benim doktorum yönlendirme yapmadı başka bir bölüme.kan ilacını 2 tane içmem gerektiğini onunla birlikte bol.mandalina portakal yememi söyledi.cok sıkıntı yapmayın takviyeleri düzenli kullanın et yiyin pekmez icin