Hayat Arkadaşlar selam.Bugün 4 cü kez bebek haraket etdikce karnımdan ses geliyor.Sanki parmak çıkklatmışsın gibi😄Birde akıntım fazla oluyor bugün.35 haftalığız.Başına böyle birşey gelen varmı??
Sesem Bendede geliyorda kaburgalardan fln diye düşündüm ben bebekten o ses çıkarmı ne bileyim garip minik çıt sesi gibi.
Hayat Sesem aynen😄4 kez duydum hemde.Doktora söylüyorum.Bağısakdan gelir dedi ama Ne bileyim.Çıklatma sesi gibi resmen 😄