betul-123 Arkadaşlar 12+4 olduk bebeğimle ama midem hala çok bulanıyor ve zaten uzun boylu zayıf bi yapıya sahibim daha da çok zayıfladım ne yapıcam bilmiyorum insanlar gördükçe zayıfladığımı söyleyip beni üzüyor acaba ne zaman kilo alabilirim 🙄
Deletedmom137 betul-123 bende zayıfım canım hiç takmıyorum bazı şeylerde yapısal önemli olan bebeğinin sağlığı senin benim kılom değil ki mide bulantıların için ilaç yazdır
Hebunturan betul-123 canım bende çok ama çok zayıftım 40 kilo ile hamile kaldım ilk 2 ay daha da zayıfladım ama sonradan vitamin almaya başladım kan ilaçları kullanıyorum 28 haftalığım şu anda 52 kilo oldum bol bol süt yumurta ve meyve ye
Mervemm betul-123 ah kesk3 banada bir gün biri ne kadar zayıflamissin yemek ye dese 🤣🤣 canim alırsın kilo yengem 38 kilo düştü sonrasında aldi tekrat.
havvaace betul-123 14+2 olduk biz de 7 kilo verdim ben de çok kafaya takıyorum ama çocuk çok sağlıklı maşallah. Bulantılarım geçmiyor o ayrı tabii😔
betul-123 Deletedmom137 ilaçlarda fayda etmiyor artık 😔 bebeğim iyi Allah a şükür ama insan yinede üzülüyor
betul-123 Hebunturan midem kabul etse neler yiyeceğim ama yediğimi çıkarıyorum sonra yine kusucam diye yiyemiyorum inşAllah bende kilo almaya başlarım
Deletedmom137 betul-123 benimde 50canm sen boyun uzun olduğu için birazda öyle hissediyorsun inan hiç takılma bende çok takıyordum ama ne yapalım Allahta böyle yaratmış dıyorum
betul-123 Deletedmom137 öyle yapıcaz tabiki canım benim evladımız sağlıklı olsunda bunlara katlanırız elbet 🤗
betul-123 havvaace benimde bulantılarım geçmiyor geçse belki bişeyler yiyebilirim kilo alabilirim ama olmuyor bi türlü 😔
Glnhl betul-123 ilk aylar zaten kilo alınmıyor üstüne iştahsızlık ve bulantidan zayıflanıyor iştahın açılınca alırsın daha hiç bisey olmaz hiç üzme kendini bunlar icin
PrensTaha betul-123 bende 50 kilo ile hamile kaldım. İki ayda 45 kiloya düştüm daha sonra iki ay 45’te kaldım çok aşırı mide bulantısı yaşadım ve dediğin gibi hiçbir şey yiyemiyordum. Kayınvalidem gelip gidip dua okuyordu. Şu an 25 haftalığım 50 kiloyum son zamanlarda aldım kiii Buda zaten bebeğin kilosu ben yine 49 falanım yani. İştahımda hiç yok zorla yiyorum. Allah yardımcımız olsun