Kızlar bi tne kızım var bi tne dha istedim ama boş gebelk geçirdim 2adt ol rahmn ve sen dinlen dedi 2adt gördm şimdi gittiğimde kist var dedi 3/4 cm önce dgm kntrl hapı kullanalm küçültelim dedi ondn snra gebelk planlaylm dedi bende engel olurmu dedm yok dedi ozmn bu ay denemk istiyorum dedm tamm folk ast kullan dedi devlte gittim devlette kçük problemsiz kist dedi öenmli değil dedi ve ben ztn boş gebelk öncesnde de vardı hmle kalmıştm ama kafam çok karıştı doğm kontrl hapı kullanıp kst kaybolsn diye bekliyimmi yoksa bu ay deniyimmi dr ymrtlama günümü verdi ovlsyon testi al dedi bana bırktı kararı siz ne diyosunuz 🙏🤲🏻