Annelik Anneler 39+6 ıkı üç gündür iç çamaşırım cok ıslanıyor arada kaşıklarım agrıyo geciyo 2 gündür çatı altısı var uyurken döneniyorum bile yürüyemiyorum daha nişanım gelmedi sizce ne yapmalıyım
gunaynur Annelik bence zaman kaybetmeden doktoruna git, kimi hamileliklerde su bir anda gelirmiş kiminde sızıntı gibi ara ara. Eğer gelen suyunsa bebeğin enfeksiyon kapma riski de olabilir. İzlediğim videoda böyle diyordu bence ihmal etme.
Nur Annelik canım bir doktora git sonuçta senin vaktin yakın. Su bir anda gelcek diye bir sey yok ara ara da geliyor hem nişanı bekleme nişanı gelmeden olan doğumlarda var
Aliasafinannesi gunaynur 23+6 günlük hamileyim. Benimde ara ara altıma kaçırmış gibi iç çamaşırım şu gibi oluyor siz ce bu neden olabilir
gunaynur Annelik tabiki karar sizin ama direk sezeryana alacaklarını sanmıyorum açılmaya bakıp suni sancıyla normal doğumu deneyebilirler eğer gelen suyunuzsa tabi
alewer06 Annelik hemen sezeryan a almazlar suni sancı verir bi durum varsa canım ihmal etme git hemen doktora suyun geliyorsa eğer bebek susuz kalır
ozgeilhan Aliasafinannesi ben de aynı haftalardayım doktoruma mesaj atmıştım ara ara su gibi geliyo hafif diye o da idrar kaçırma oluyo önemli değil dedi gözlemledim doğru cidden. Eğilip kalktığımda yada bebek hareket ederken idrar torbasına baskısıyla hafif kaçırma olabiliyormuş.
Ayselcnt Aliasafinannesi benimde aynı oluyordu ama beyaz akıntıyla birlikte.. 24+3 te doktora söyledim alttan muayene etti ve akıntın fazla deyip fitil verdi. ultrasonda da suyum iyiydi.. fitili kullandım.. Şimdi beyaz fazla olmuyor ama altıma kaçırmışım gibi azbişey ıslaklık oluyor.. 25+6 yüz bugün.. acaba neden olur bende anlamadım..
NaimeYilmaz İyide bebeğin suyuysa ve 3 gundur gelıyorsa bebegınız susuz kalırsa basınıza neler gelır bunları bılıyormusunz?
Aliasafinannesi NaimeYilmaz ağrımda oluyor bazı zamanlarda ama bebegimin hareketleri normal diye panik yapmıyordum. Birden bir şu geliyor. Korkuyorum bak iyorum iç çamaşırım avuç içi gibi ıslanmış.
NaimeYilmaz Aliasafinannesi benim akrabamın basına geldı aynı haftalardatız. Oda senın gibi akıntıdr demıs panık yapmamıs ama doktor cok kızmıs o zaman kdr bekledıgı ıcın sızıntı varmıs megersem .. akıntı öle yogun olmaz mutlaka git bence
Aliasafinannesi ozgeilhan ben anlayamadım idrar gibi bişeyde değil. Islaklık olduğunda birden oluyor ve beyaz ufak sakız gibi akıntı da oluyor. Cuma günü kontrolüm var diye umursamadım ama.
Aliasafinannesi Ayselcnt alttan muayene çok oldum aslında ama dokotrum hep bayandı. Biraz cekiniyorum açıkçası bebek için gittiğimiz doktor erkek. Bana akıntı için fitil vermişti ama kullanmamıştım.
ozgeilhan Aliasafinannesi hee bak beyaz akıntıyı bilemem onu doktoruna bi sor gidince çok da takma. Ben baya sıkıntı ettim ama doktoruma sorunca rahatladım Allah’ın izniyle bişey olmaz.
Aliasafinannesi ozgeilhan bende msj attim az önce. Bakalim ne diyecek. Önemsememiştim şimdiye kadar. Kontrol gününü bekliyordum cuma yi yani. Idrarimda cok yoğun enfeksiyonda vardı benim
Ayselcnt Aliasafinannesi fitil akıntıya iyi geliyor.. kullanmanı tavsiye ederim.. erkek doktordan ben de çekinirim bu konuda haklısın.. bayan doktor rahat oluyor..
Ayselcnt Aliasafinannesi sende sağol canım.. İnşallah bebeğini sağlıkla hayırlısıyla kucağına alırsın..