Mrs40 Nuriay benim idrar testlerim pozitifti kan testim 0.17 negatifti biraz daha bekledim kan 44 çıkmıştı. Adetine nekadar var
Nuriay Elfnrk nasil yaa ama 0. 354 yani 0 olunca negativ olmali değilmi ben hatta 5 bile negativ biliyorum bende 5 bile degil 0.354 gebelikmi ki 😞
Duygukc Nuriay şu konuda yanlış anlamışsın refans değeri 0-5 yazıyor ya 0.5 değil 0.... da değil başı 5 olucak rakamın adet dönemi zamanında yaptıysan eğer betanda hormonu salgılayabiliyormuşuz sen birkaç gün daha bekle öyle yap bence
Elfnrk Nuriay kız sen beni dinle vardır inşallah bir kaç tanıdığımda öyle sayılar oynamış senin yükselecek inşallah dikkat et kendine tekrarla
Nuriay Gizemveasya istiyorumda 43 gun once 2 ci kutajimi oldum malesef doktorum tedavi edicek sonra gebe kalmaya çalisicam tedavi olmadan gebe kalirsam tekrar ayni olur diye korkuyorum o yuzden canim doktorum beta ver hamile olmadigina emin olalim dedi
Nuriay Mrs40 şimdi şoyle ben 43 gun önce 6 7 haftalik kurtAj oldum doktorum tedaviye baslicak ama bi hcg ver hami olmadigindan emin olalım dedi o yuzden verdik şimdi her halde bu bir gebelik degil die duşunuuorum adetde olmadim henuz
Mrs40 Nuriay iki gün sonra tekrar ver canım yükselme olduysa gebelik var demektir 43 gündedee sıfırlanması lazım bu tarz değeri olupta gebe oldugunu öğrenen çok gördüm burada
mmylmz Nuriay küretajdan sonra hcg değerı 1 ayı gecınca anca sıfırlanır. son gebelıkten kalan hafıf yukselmedır. mantıken küretaj sonrası adet olunmadıysa gebelık olmaz yumurtlama olmadığı için. cok geçmiş olsun
Melikeozdemir malesef canım değil benim 0,700 dü değildi 5 ve üstü bazı hastanelerde 7 ve üstü var olarak sayılıyor