minnakfasulyecim Fatmanuuur Biz lina koyucaz inşallah ama içimize sinen bi kısa isim olursa onuda önüne yada yanına koymayı düşünüyoruz 🥰 Lina kesin bende öneri alabilirim 🙏
Cnnndr minnakfasulyecim asel lina. Kızım olsaydı kesin bunu koyucaktik anlamıda çok hoş cennetteki bal ırmağı
Fatmanuuur Bende bugun öğrendim ve cok sevindim bi oğlum vardı birde kızım olcak inşallah kız ismi aslımda esila istiyorm ama cok anlamsız bi isimmiş o yüzden vazgectim 😇
BerenDeren06 Bir tane kızım var Adı Eylül Beren Rabbim bir tane daha nasip etti bir kızım daha olacak insallah onun da adını Azra Deren düsünüyoruz Deren kesin olacak da Azra da hala kararsızız.. Bende öneri alabilirim