Arkadaşlar 8+1 günlük hamilmeyim 15 gündür progestan ilacı ve haftada bir iğnesini oluyorum kahverengi lekelenmem için,ara ara bazen kahverengi akıntılarım oluyor az ama ben 15 gündür yatıyorun dinleniyorum annem bakıyor bana doktorum dinlenmemi söyledi,benim gibi bu ilacı kullanan arkadaşlar ne zaman sonra kahverengi akıntılarınız lekelenmeleriniz sona erdi?4 gün önce kontrole gittiğimde hersey yolunda dedi doktorum bebek iyi rahimde kan filanda görülmedi önceden vardı o gecmiş biraz uzun oldu ama kusura bakmayın sağolun şimdiden