mom101 Kızlar adetimin 28 günü bu gün test yaptım https://www.resimag.com/p1/3705e56c291.jpeg böyle çıktı birde 17 gününde böyle koyu çıkmıştı sizce yumurtlamamı yoksa gebelikmi? 17 gününde ağrılarım vardı fakat bu gün hiç bir şey hiss etmiyorum böyle bir şey başına gelen oldumu?
Prens_annesiyim mom101 ovulasyon testi yumurtlama degilmi gebelik olup olmadığı çıkmaz erken gebelik testi veya normal test yap
mom101 https://www.resimag.com/p1/7b95aec489c.jpeg Buda gebelik testim bi bakarmısınız? Fakat bi test adete 2 gün kalmış gösteroyor
Meyvis93 mom101 cift cizgi gorunuyor sanirim cok yeni o yuzden silik, kan verin en kisa surede, hayirli olsun☺️
mervebaser Adetine 4 güne olsa da çift çizgi çıkmış canm gebelik var demektir ama daha yeni gbi kan verip takibini yaptr değerlerinin
annee27 Beynimi yaktiniz ya kimi yumurtlama kimi hamilelik demis arkadasim sen ne testti yaptin oncelikle hamilelik icin git kendi testlerinden al ovulasyon testiyle bakma yanilirsin. 5 lira zaten
mom101 annee27 dikkatle baksan görürsün hem ovulyasyon testi yaptım hemde gebelik testi yaptım lh ovulyasyon demek hcg gebelik