Gulay_58 İdrarımda mikrop çıktı doktor piyeloseptyl antibiyotik yazdı ama endişelendim acaba kullansam mı diye. Kullanan var mı bi sakınca olur mu acaba bebeğe
Sedorika Gulay_58 antibiyotik zararlı olurmu bişey diyemem ama idrar enfeksiyonu artarsa o zarar verir
[silindi] Gulay_58 bende 6 haftalığım başka bir antibiyotik verdi hastanede yatmıştım serum olarak özellikle sordum Bi zararı olurum diye olmaz dedi zaten hamilelikte kullanılan sınıftaki ilaçlardan veriyorlar
Glshhrn Bende 6+5 im bir sürü test yaptılar sadece kansızlık çıktı birde idrarında hafif kan var dedi ilaç yazmadı bol su iç dedi canım