Kubraatmaca Hanımlar benim son adet tarihine göre 7 haftanın içinde olmam lazım ama doktor muayenesinde ultrasonda 5 buçuk haftalık falan dedi geç döllenmemi olmuş böyle birşey yaşayan oldu mu
Elmas234 Kubraatmaca aynen bende geç döllenmeyim 19 Ağustos bana göre doktorum 30 Ağustos diye ayarladı böyle devam ediyoruz inşallahh kendini üzmeye canım
cagla24 Kubraatmaca benimde geç döllenme canım bugün 6+0 olmam lazım 5+0 çıktı doktorum geç döllenme olmuş dedi beta da 1,424 çıktı
arzson Evet canım ilk haftalarda gelişim geriliği olmaz geç döllenme olur.Benım de başıma geldi iki defa geç döllenme oldu hamilelliklerimde doktor adet tarıhını düzenleyip hep o tarıhı söylemenı istiyor sıkıntı yok🤗