Ylzmeric Yenianne_ ben 30 haftalıkken gittim bilemiyorum doktoruna sor bi sorun yoksa musade eder muhtemelem
Tugbakarciga Yenianne_ ben 20. Haftada 18 saatlik otobüs yolculuğu yaptım. Acil oldu doktoruma bile haber veremedim. Ama çok şükür bi sıkıntım olmadı. Eşimin üstüne attım bacaklarımı molalarda indim yürüdüm wc gittim. Uzun süre aç kalmadım yanıma bişiler aldım
Yenianne_ Tugbakarciga esim olmucak yanimda canim oyle bi imkan olsa zaten arabamizla gidicrz ama tek otobus yolculuğu yapicam ayaklarimi uzatmam icin yanimin bos olmasi lazim ama mümkün olmaz
Yeliz1905 Yenianne_ benim doktorum kısa mesafelere gıdebılırısın demıstı. Bnce 13 saat cok uzun ve otobus sık sık mola vermıyor sızın saatte bır yurumenız lazım doktorunuza danısın bence bi. Umarım hersey istedıgınız gıbı olur
Edcrfv Yenianne_ canım bn 10 haftalık hamileyim doktor 2 saatte bir 5 dk kadar yürü mola vererek gidin dedi belki sana fikir olur
Emineasil1 7.haftamda 22 saat , gecen hafta da 33 . Hafta da yani 6 saat yolculuk yaptim. Molalarda mescide gidip uzandim
hulyatkknt Yenianne_ mümkünse ayaklarınızı uzatırsanız daha iyi olur 12 saat yolculuk yorabilir sizi ben hamile olduğumu bilmeden iki ülke gezdim şimdi de 22 haftalık hamileyim mart ayının ilk haftası paris e gideceğiz eşimle. Doktorlar 30. Haftadan sonra izin vermiyor yolculuğa. Kasmayın kendinizi allahım izniyle hiç bişi olmaz.
Tugbakarciga Yenianne_ o zaman çift koltuk satın almanız lazım. O kadar saat oturarak geçmez çok zor olur
rsari48 Haftamda memlekete gittim geldim 9 saat sürüyor tek sorun ayaklarınızı uzatamadığınız için ağrıyo ve şişiyo sırtıma da yastık koydum çok şükür sırtım da ağrımadı ben tekli koltukta seyahat ettim ama eğer imkanınız varsa iki koltuğa bilet alıp ayaklarınızı uzatarak gidip gelirsiniz
Yenianne_ rsari48 aa iki koltuga bilet almak aklima gelmedi sıkıntı yapmazlar dimi kimse oturmucaksa neden aldin falan diye
rsari48 Yenianne_ sonuçta parasını verip alacaksınız firmayla da görüşürsünüz durumunuzu, hamile olduğunuzu, yolculuğunuzun uzun süreceğini belirtirsiniz siz bileti aldıktan sonra kimseye bir şey demek düşmez
Slnbsr Yenianne_ 8 saatten fazla oturarak yolculuk pek önerilmiyor. Yapcaksanızda sürekli Hareket etmeniz lazım. Saatte bir kalkıp 15 dk yürümeniz gerekiyor
Eymensmom35 Yenianne_ sorun olmaz cnm ama tabi doktoruna sor mide bulantın varsa sıkıntı yratabilir ben ilk etaptan beri eşimle geziyorum 8nci ayım biticek daha geçenlerde tatilden döndük