filizzzz arkadaslar grip oldum burun akıntım falan var dün bebeğimin hareketi cok az hssettim bugun hiç hissedemedm hala grip olmamla alakası olabilir mi yasayan varmı
Szeys filizzzz Kaç haftalıksın? Anne hasta olunca ister istemez bebek de etkileniyo. Halsiz düşüyosun iştahın kaçıyo falan hareketleri azalabiliyo evet. Ben bikaç gün hasta hissettim kendimi de bebeğim de bayağı sakindi o ara. Normalde çok hareketlidir
filizzzz Szeys 23 haftalığım benimde bebeğim cok harketliydi ani tekmeleri cok fazlaydı baya baya hareket hssetmiyorım simdi gercektne bende cok halsizim gücüm yok insallah onunla alakalıdır ya