Edolili asyaa15 tüy dökücü kremlerin zararı olduğunu duydum malesef önümü göremedigim zamandan beri jilet kullanmak zorunda kaldım.hamile kalmadan önce ağda kullanıyordum ama cildim hassaslaştı dayanamadım da bir süre sonra
Seyma_Eren asyaa15 ben önceden lazere gittiğim için ağda bantlarıyla kendim alıyorum son ay alabilir miyim bilmiyorum ama
Msnonstop @asyaa15 evet tuy dokucu kullanma dedi doktorum zararliymis. Jilet daha once hic kullanmadigim icin Ben de kuafore gidiyorum 1.5 ay da ancak alincak boya geliyor.
asyaa15 Msnonstop bende agda düşünüyorum ama haram günah açılmaması gereken bi bölge oldugu için tedirginim. Bilmiyorum nasıl olacak
Hayraz Msnonstop kız jilet yapıyorum diye banyodan çıkınca onlar gene alınacak boya gelmiş oluyor 🤭 agda iyi de iste cook hassas oluyor cilt dayanilmiyor
_mrv Seyma_Eren lazerden sonra kökten alınca kıllar çoğalmıyor mu ? Ya bende lazere gitmiştim ama kıllar bitmedi bana kökten alma dediler diye jiletle alıyordum 🤦🏻♀️ Eğer çoğalmıyorsa ben de epilasyon aletiyle kökten alayım yada ağda
Serap0733 Yucelinannesi01 ben de lazere gidiyordum yıllardır ama hiç ağda vrmadım cogalır die ttraş makınasıyla ayda bir alıyorm çıkmıyor cok fazla keşke oyle yapsaydınız
Eymeninannesiii Ağda en iyisi bence ben bekarlığımdan beri gidiyorum artık o kadar azaldı ki 2 ayda bir anca çıkıyor yine de kuaför daha tam çıkmamış diyor 😁 çok rahat ediyorum
Burcugaz Makineyle alıyorum aynadan gördüğüm kadarıyla. Geç çıkıyo zaten Ağda kullanamıyorum bekarlığımdan beridir hiç.
Akdenizbebisi Ağda ile kuaföre gidiyorum Senelerdir 😅 en rahatı bence çünkü jilet yapınca hemen çıkıyor 2 günde bir jiletle uğraş zor ya 🤷🏻♀️
addie487 asyaa15 doğumda doktor ebe zaten görecek bence sağlık ve temizlik açısından yaptıracağın şey bu. Dini boyutunu bir daha araştır derim 🤗
Bbsraa asyaa15 ağdaya gidiyorum en basindan beri gayet rahat oluyor 5 dk sürüyor bitiyor tertemiz. Tut dökücü krem kimsayal içerdiği için önermiyorlar.
Yesimkso Bende ağdaya gidiyorum ve gerçekten çok rahat oluyor. Bide ben göbeğimi de aldırıyorum. Hamilelikte de tüylerim çok azaldı sonradan azar mı bilmem:)
Seyma_Eren _mrv bana hiç öyle birşey demediler ağda bandıyla alıyorum çoğalma da olmadı ayda bir kere yetiyor
Ftszgn Riskli gebelik varsa agda yasak oluyor ben malesef buyuzden jiletle alıyorum,ağda kasılma yapabiliyor
Yucelinannesi01 Serap0733 Bnde 4 senedir gidiyorum ama jilet vurunca da hemen çıkıyor benim malesef o yüzden. Biraz testesteron oranım yüksek ondan sanırım