AsenaArda Kızlar göbeği sert olan var mı? Sağlık ocağına izlenime gittim hemşire karnın çok sert dedi erken doğum olabilir dedi bu durumu yaşayan var mı?😔 35+1 haftalığım bu arada
Cndnbzkrt AsenaArda abartmasin ya benimde sağlık ocağına evimin arası yürümeye yarım saat bilerek yuruyerek gittim karnım taş olmuştu hızlı mı yurudun kendini kasmis dedi sadece ve zaten sürekli kasıyor doğuma hazırlamak için sen içini ferah tut normal yani
_mrv AsenaArda ben 16+5 oldum dün sabahtan beri sanki eskiye nazaran göbeğim sertleşmiş gibi hissediyorum 😱 acaba doktora mı gitmem gerekir bu durum için
AsenaArda Cndnbzkrt Yok ben kendi aracımızla gittim, yorgun felan da değildim bebeğin hareketleri normal ama karnım sert korktum biran
Cndnbzkrt AsenaArda ayaklarını uzat yatmayı felan dene sağa yada sola biraz karnını sev yumusayacak mi bak benim geçiyor o yüzden baktın geçmiyor bir gozuk doktora istersen için rahatlar hem