Kızlar daha önce 24 haftalikken erken Doğum yaptım ve bebislerimi kaybettim ikiz gebelikti şimdi 10+6 haftalık tek gebeliğim var doktorum 12.haftada tekrar muane edip rahmime dikis atacağını söyledi 2.5mm dedi sanırım 3 3.5 olmasın gerekiyormuş tam hatırlamıyorum suan ama bi taraftan tedbir almak istiyorum diğer taraftan korkuyorum rahmine dikiş attıran var mi nasıl oldu sonrası nasıl geçti riskli mi normal hayata nasıl devam etti doguma kadar sürekli yatılıyor mu yoksa günlük işlerine devam mi ettiniz...