Arkadaşlar ben hastane çantasını hazırladım bir göz atın bakalım eksigimiz varmı 🥰
İki tane küçük hurç aldım ve her birine. 3 takım set koydum bu setin içinde sıfır kol zıbın uzun kol zıbın ve üstleri var alttan 2 patikli pijaması var eldiven şapkası var bu şekilde 3 tane set koydum her bir bebek için daha sonra 3 çorap 3 agız mendili 12 şer bebek bezi ışlak mendili koydum Mart'ta dogumum olucagı için bir ince bir orta bir peluş battaniye koydum emzik biberon süt sagma makinasını koydum 1 er tanede tulum ve şapka koydum
Kendim için 2 pjama takımı 2 emzirme atleti tülbent depent hasta bezi göğüs pedi çorap ve hastaneden çıkarken bol bir elbise koydum rahatçana giymem için unuttugum birşey varmı sizler neler koydunuz ha bide su ısıtıcı koycam unutmadan 😂