[silindi] İlk doğumu gatada yaptım fakat şehir hastanesinde Necati beyi de çok söylüyorlar acayip kararsız kaldım 🙄 Şehir hastanesini sırf doğumdan ve odalarından ötürü düşünüyorum.
[silindi] Siibeell gatayı biliyorum da şehir hastanesi konusunda çok önyargılıyım sırf odaları doğumu iyi dedim
Nurcan__ Geçen hafta şehir hastanesinde normal doğum yaptım. Sormak istediğiniz birşey varsa sorabilirsiniz.