Kbr_71 ya nasıl oluyor işte doktora demedim ayın 30unda evlendim diye tabiki 😂😂 ne acelen vardı dicekti son adet tarihinin sordu bende 23 temmuz olduğunu söyledim ulteasyonda 30, temmuz diye ölçtü sizinki gibi artık hangi doktor sorarsa 30 temmuz dicen dedi geç döllenme dedi ama geç döllenme değil di tam tarihinde çıktı ulteasyonda ama ben diyemedim 23 reglydim 30 unda evlendim ilk gece gece kaldım diye ayıp geldi bana 😂😂