Bana da dediler yok ddim.imza attm. Riski varms allah korusun. Hem o da yuksek risk gelirse aldr diyolr o kadr saglkli dogan var ki . Ben sıvı aldrmakta istemyrm hersey allahtan.ama detayli ultrasonda belli oluyomus hersyi..onu beklyn aynen icinizi ferah tutun