Kızlar az önce doktordan geldim bebeğin bacak boyu geriden geliyor dedi ne demek diye sordum doğru düzgün açıklama da yapmadı ikili üçlü testleri yaptırmışmıydın dedi bende sadece ikiliyi yaptırdım tamam o zaman dedi. Doktorundan böyle bişey duyan var mı yada tanıdıklarından ? Acaba bi engellilik olasılığı mı var ne demek bu bacak boyu geriliği 😥