Bende lazerliydim hoş lazerde de 6 seansım kaldı ama bayağı azalmıştı 2 gün önce gittim agdaya hem hiç acımadı hemde gercekden çok rahatlık zaten kuafordekiler alışmış oluyor ve inan insanın içini rahatlatıyolar benim 20 dakika sürmedi tüm vücud için gittim 😊 bı kişiye alışın ve hep ona gidin inan rahat edersiniz insan bı kere çekiniyor başta ama zaten düğünde komada bı insanlar görüyor herseyinizi bı daha da devam ediyor böyle 😂 doğum vs derken acmayada alışıyor insan 😂