Milasmomm canim bende kimyasal gebelim yasadim ilk ogrendigimde 39 du cok sevindik ama sevincimiz kursağımizda kaldi ertese gün pihti dustu acile gittim kan degerim 36 ya düşmüştü ve bi hafta boyunca kahvetengi lekelenmem oldu azar azar bi ay sonra da kanamam oldu degerlerim anca sifirlandi 12 defa kan verdim çok zor günlerdi allah yardimcin olsun🙏