Erdemil
evde tansiyon aletimiz varsa bir ölçümde erim, ya da en yakın eczaneye gidip ölçüm yaptırabilirsiniz... Benim de benzer şekilde kahvaltı üzerine tansiyonum düştü bir kaç kez, hemen ölçtüm.. tuzlu soda içtim, bir yarım saat dinlenince kendime geldim.. bir iki güne dr randevum var diye kalkıp gitmemiştim.. sonra dr a gittiğimde bahsettim, tansiyon dğşğklüğü olabiliyor, özellikle sabahları tuz tavsiye etti, bir de maden suyu her gün... sonrasında başka bir şikayetim olmadı çok şükür ☺️