DenizEla [bilinmeyen] Ya badem yağını bende duydum iyi geliyo filan diye ama bazıları da tüylendiriyo kullanma filan dedi o yüzden çekiniyorum biraz
Pinarsalih DenizEla watsons dan almıştım ama bi işe yaramadı yine de öatladım annem de çatlamış bütün gebeliklerinde genetikmiş o yüzden çok kasmaya gerek Yok siz yine kullanın ama çatlayacaksa Çatlı’yı insan 😪
DenizEla Pinarsalih Malesef ki benim annemde çok çatlamış kesin bende öyle olurum genetikse napalım artık prenses hanımın bıraktığı izler diye bakar bakar dururum 🙈😀
Busraaras DenizEla valla bana da bioil kullanabilşrsin mene ucu için dendi doktorum ve etrafımdakiler meme ucu için kremler var eczanede ama50-55₺ den başlıyor yazık günah okadar para verilmez aynı işi görcek diyorlar 🤷🏻♀️
Burcum DenizEla tüm vücuda sürülebiliyor. Doğuma kadar bu şekilde bol bol nemlendirmeye çalışcam kendimi. Artık ne kadar önlersem o kadar kar benim için😊
Rukiye06- Ben krem baktım araştırdım ama ilk aylarımda Hindistan cevizi yağı kullandım memnun kaldım şükür 34+3 üm çatlağım Yok .kremden değilde o bölgeyi nemli tutmak gerek ve birazda herkesin kendi cildiyle alakalı..
DenizEla Rukiye06- Evet canım haklısın nemli tutmak gerekiyo biraz cildim hamilelikten sonra kuru olmaya başladı bakalım 🙂
Reallove DenizEla gratisden aldım ben memnun kaldım hiç su içemedim son ayimdayim daha çatlak olmadı inşallah olmaz artık
DenizEla Reallove İnşallah inşallah bende hiç olmasın istiyorum ve merakla bekliyorum olcak mi nolacak diye 😊
Nadye Ben de hamileliğimin başından beri kullandım şimdi 36. Haftamdayım çatlaklar yeni yeni başladı. Yani çatlatacaksa illa ki çatlıyor😆
AycanFb DenizEla canım bir tane eczaneye sorma çünkü genelde onu isteyene getiriyolar ben eczaneden aldım kullanıyorum.