Fzlt Happpm ben yaptırdım yani Doktor baktı raporu yazdı ben de doktoruma gösterdim bir sıkıntı olmaıd şimdi 2,5 aylık bebeğim çok şükür sağlıklı 🙏🏻Yani memnuniyetten kastınız ne bilemiyorum ama bir tane doktor var zaten orda buna bakan . 250 tl aldılar.
Kbr2301 Happpm bende 2 martta gıdıcem ınsallah detaylı ıcın, gıden arkadaslarım vardı canım genel olarak memnunlardı o yuzden bende o hastaneyı ve doktorumu tercıh ettım banada 210 tl odeme cıkardılar.
Seyma_Eren Happpm ben yaptırdım ama bana çok detaylı baktı gibi gelmedi, 5-10 dk ya sürmüştür ya sürmemiştir, bir sıkıntı göremiyorum dedi bıraktı. Pek hayal ettiğim gibi olmadı yani
Happpm Fzlt memnuniyet hani canım detaylı bakıyormu bazıları bakıp gönderiyormuş hemen bunu merak ettim herşeye bakıyormu diye
Fzlt Happpm yani baktı bir de işte rapor verdi kağıtta herşeyi yazmış ben de doktoruma gösterdim . Şimdi tam olarak eksik yaptığı birşey varsa anlamamışm olabilirim neye nasıl baktığına . Süpeiz birşeyle karşılaşmadık sonradan tabi yüzde yüz tutacak diye birley yok yanılma payı da olabilir her zaman
Kbr2301 Happpm muayenede ıcınde canım detaylıdan yarım saat sonrası ıcınde kendı doktoruna randevu alıp sonucları gosterıyorsun bana boyle soyledıler. 110 ultrason ıcın 100 muayene ıcın verceksn yazmıslardı kagıda
Sentrk Happpm baya memnunum detayli konusuyor her konuda bilgilendiriyo,psikolojk olarak rahatlatiyor
Mucizemmm2 Bende bunu merak ediyordum konu açtığınız çok iyi olmuş Ferhat Erol'da yaptıran var mı acaba detayliyi
Mucizemmm2 Masal01 ben yanlış bilmiyorsam 20 ve 24 hafta arasi diye biliyroum ama hastanelerden işte önceden randevu almak lazımmış o yüzden araştırıyoruz bakalım 🤲🥰
Happpm Kbr2301 ya valla şimdi aradım kadın öylr dedi bi ara canım benide bilgilendir ya çok pahalı eğer öyleyse
Kbr2301 Happpm canım ben aradım şimdi takipli olmayan hastalar için 250 tl dedi metroda doktorun yok hıc muayene olmadıysan o paraymıs bıze 110 tl yıne
Happpm Kbr2301 yaa canım iyi iyi Ozaman toplam 210 tl verecgix doğrumu benm doktorum gül dü ayrıldı şuleye gdcm ama yine orada muayene oluyrm