Sahraelif hayır kesinlikle çatlatma iğnesinin etkisi geçmez bana sor çünkü bizim 1 yıl üstüne bebeğimiz olacak inş ve sana söyleyeceğim şudur çok kafaya takma rahat birak gerçekten faydası var emin ol ben çok kafama taktım ağlatdım olmuyor diye birgün bıraktım düşünmeyi o ay 1 sene sonra oldu yanı rabbbme bırak çünkü hamile kaldığını öğrenince diyeceksin ki ulan çok skkıntı yapmışım ben öyle dedim şahsen 🤪