Uakandil 38+5 teyim geçen hafta doktorum normal doğamayacagını mecbur sezeryan olacagnı söyledi, ilk bebeğim olacak kendimi normal doğuma o kadr hazırlamışım ki sezaryen istemiyorum. Acaba doguma kadar dogum pozisyonu alır mı, benzer durum yasayan var mı?
fadimeozbas @Uakandil Benim uzun zamandır makat pozisyonundaydı çok bekledik ama dönmedi, 35+5 deyiz bu saatten sonra döneceğine ihtimal da veremiyorum artık hissediyorum hala makat pozisyonunda. Hafta doğum zamanıyla çok uygun kendide büyüdü ihtimal var mı dönmeye tabi var ama çok düşük bi ihtimal
Susamanne Maalesef benimde 34. Haftadayım bizim beyefendide makat duruş o kadar çok istiyordum ki vajinal doğum ama nasip değilmiş son ana kadar döner diyenlerde var ama doktorum %5 ihtimal ile bu haftadan sonra döner dedi o ihtimalde dönmicek demek bana göre 🙈🙈 sağlıkla alalım inşallah yavrularımızı
fadimeozbas @Uakandil Alıştırdım bu fikre kendimi artık😄onlar sağlıklı olsunda varsın öyle olsun🤷🏻♀️