Moralim o kadar bozuk ki.. 37+2 haftalık olduk. Geçen haftaki kontrolde 2800 çıkmıştı bebeğimin kilosu ama bir haftada hiç mi kilo almaz ya bugün yine aynı çıktı. Bu normal mi çok güzel giderken niye birden durdu böyle anlamıyorum. Sinirlerim çok bozuk. En azından 3 kilo olmuştur diye ümit ediyordum ben doğuma 10 gün kaldı bu şekilde kalacak heralde artık 😣