Kızlar dün durup dururken kanamam oldu. Durduramadım bile. O kadar fazlaydı ki. Evde kimse de yoktu. O panikle eşimi annemi kayınvalidemi arasım geldiler hemem hastaneye gittik. Ama evi görseniz kan gölüne döndü. Doktor hemen baktı bebeğimin kalbi atıyordu iyi görünüyor dedi doktor ama kan göremedi. Ve bakarken hala kanamam vardı. İğne oldum. Hap ve iğne verdi progestan. Kötü değil ama dikkat et yat uzan dedi. Kımıldama dedi. Evdeyim şimdi hala kanamam var. Çok akmıyor ama var. Allah rızası için dua edin bebeğime bir şey olmasın.