Esrakrc 18+3 günlük hamileyim belim çok ağrıyor belmi. Böbrekmı vuruyo anlamıyorum. Akşamları karnım cok rahatsız ediyor şişiyor yatarken donerken ağrıyor ve idrarımı akşam yarım yamalak yapıyorum ama gunduz iyi boyle olan varmı enfeksyob mu acaba
Bus_ak18 Esrakrc enfeksiyon olabilir canım. En büyük belirtisi idrarı tam yapamama hissi sürekli idrara çkma tam boşaltm yapamama vs. Hemde kasık tarafına ağrı vuruyo sen böbrek sanıyosundur
Bus_ak18 Esrakrc bana tek dozluk suya katılıp içilen bi ilaç vermişti canım. Gebe değildim ozaman. Korkma ilaçla geçeblcek bişey ama ihmalde etme😚