Ekincik Arkadaşlar kısmet olursa normal dogum dusunuyorum. Sonrasinda kullanmak icin ped olarak neyi önerirsiniz? Hasta bezi mi,mesane pedi mi yoksa normal ped mi almam gerek. E bebekte depend kulotlu pedler de var hangisi daha kullanisli olur bilemedim
Aslmva Ekincik dün doğum yaptim ve kesinlikle depend öneririm hasta bezleri büyük oluyor kan sıza biliyor ama depend kilotbez xl almıştım cok rahat kullandım ve kullanıyorum acaba leke gecti mi diye düşünmüyorsunuz
ZK95 Ben de normal doğum yaptım. Lohusa pedi almıştım baby me büyük boy. Gayet memnundum tavsiye ederim.