Bskrt ben de merak ettim neye göre gerek olmadığını. İkili testi bi nebze anlıyorum ama detaylıda çocuğun kan akışına bile bakılıyor. Yeğenim doğalı üç gün oldu detaylıya girmeyeseydi eğer kalp hastalığı oldğu anlaşılmayacaktı ilk müdahele olmayacaktı