Psknzn kendi doktorunu yönlendirdiyse Aytaç bey e , onunla konuşun belki ayarlayabilir. Ben gittiğimde Aytaç bey in sekreteri ile görüştüm bir kağıt yazdı onunla sıra aldım, diğer türlü sıra verirler miydi bilmiyorum, çok kalabalık ve karmaşık oluyor haberiniz olsun, kendiliğinizden gittiğinizde yardımcı olmayabilirler