Osse Rabia88 herhangi bir tehlike olmadığı sürece ilişkiye girmekte hiç bir sakınca yoktur tam tersi doğumu kolaylaştırdığını söylüyor uzmanlar
Rabia88 Osse öyle diyen de var demeyende ilk bebeğimizi geçen sene kaybettik buna da bişey olur vicdan azabı duyarız diye esimde bende cesaret edemedik
Elosh Tugcerasim anladım😯 ben 41 e kadar beklersem sezeryan olurum muhtemelen normal doğum en güzeli tabi ama bazen olmuyor maalesef. Neyseki evladınız sağlıkla doğmuş 😊
Tugcerasim Rabia88 etkiliyormuş gerçekten keşke doktıru dinleyip daha sıklaştırsaydım yürğyüşte öyle beş 1ü dakika değil saatlerceymiş ama dikişleri doğumdan sonra hissetmiyor insan varmı yokmu belli değil sadece çmelemiyorsun okadar her işini yapabiliyorsun
AyseSapmaz Tugcerasim Bebeğe bol bol emzirmeyi deneyin elinizle şişen yerlere masaj yapın sıcak dus ve sıcak havlu da iyi geliyor
MzeyyenErgn Merhabalr ben yeni katildim buraya ve msj okudukca korkmaya başladim daha yeni hamile olsam da 😊gözunuz aydin sizinda allah anali babali büyütsün
alewer06 Tugcerasim gözün aydın kuzum ALLAH analı babalı büyütsün göğsünü elinle masaj yaparak sapmayı deneyebilirsin