Merhaba Gaziantepte oturuyorum Normalde ilk hamileligimde Doktor süleyman altınatmaza gidiyordum kilinigi var dogumlarıda sözleşmeli oldugu hastanede yapıyor Biri Sevgi hastanesi digeri Anka hastanesi fakat ben sevgi hastanesini begenmedim acıkcası ilk dogumumu orda yaptim benim evimde Defalife hastanesine yakın o hastanede kadın dogum doktoruna giden ve memnun kalan varmı tavsiyelerinizi bekliyorum Teşekürler .🙏🌹