Hndn1234 Merhaba güzel anneler, bugün ayakkabımı bağlarken fazla eğildim sanırım. İki büklüm oldum bebeğe birşey olur mu bilginiz var mı ? Onları koruyan birşey var mı? 27 haftalık hamileyim bu arada
Gulsahim Hndn1234 canım ya hayatı kendinize zindan etmeyin 🤗 biliyorum hep endişeleniyoruz.. Bişry olmaz kuzum.. Son haftalar da eşim bağladı benim hep 😇🤗 yada bapcıksız giy. Sağ sağlim kucağına alırsın İnş
Hndn1234 Gulsahim aynen valla hayatı kendime zindan ediyorum hep iyi mi diye endişelenmekten hamileliği zehir ediyorum kendime hiç tadını çıkaramadım gebeliğin 🥺
Hndn1234 Sueda29 eğilmek zorunda kalıyoruz ama bu sefer biraz fazla eğildim onun için endişeleniyorum 😔
Gulsahim Hndn1234 hauor yapma xajım bunu Kendşne bebeğine de.. Kız daha doğacak o zaman gör sen. Dur acele etme 🙈😁 gözünü açacaksın kapatacaksın bebiş doğmuş bak xnaım illaki emin olmak içni gözümüzün önünde olması şart değil. Düşünce olarak kendimizi iyi ne kadar hazırlarsak o kadar kazanan biz oluruz 🙆♀️ anne karnından giyor çünkü bebeğe psikoloji. Çık yürüyüş yap ohh mis. Hobi edin Kendine bebişi sahibi bizim sahibimiz zatnw Mevlam elbet rıskımız varsa yiyeceğiz
Sueda29 Hndn1234 cnm ben dün eğilerek yerleri telle kazımak zorunda kaldm.kim yapsın mecbur yaptm..ama iyimiym değilm tabiki zor nefes alıorm ama napalm işte:(