Tubimmmm Down sendromu kromozomlarla alakalıdır ve gebelik oluştuğu anda vardır ya da yoktur. Sonradan kullandıklarınızın bir ilgisi olmaz. Folbiolün içeriği biraz yüksek evet. Benim doktorum da folbiolü benim için fazla bulup başka bir takviye vermişti. En iyi değerlendirmeyi yine doktorunuz yapacaktır, çünkü az ya da fazla oluşu kişinin ihtiyaçlarına göre belirlenir.