sinber İyi canım çok düşük sanırım heterozigot çıkmış. Bende de pai heterozigot,mhhfr 1298 homozigot, faktör 13 heterozigot çıktı. Hamile kalınca doktor sana da iğne verir. Bazıları vermiyor kabul etmiyor. Doktorlar 2 ayrı görüşe ayrılıyor pıhtılaşma konusunda. İğne vermeyi kabul etmiyorlar.