Aheahe Arkadaslar sancaktepe ilhan varank da dogum yapan varmi varsa hangi doktor nasil peki iyimi ilk de özeld yaotim su anda maddi acidan durumumuz yok o yuzden devlete devam edicem ona göre orasi yoksa baska hatsanrye bakicam
Sumeyye_g Aheahe benim ektim yaptı doğumda iyiydi falan defi ama kaldığı oda iki kişilikti ve odaya bi tek kaynanam girdi kimseyi almadılar başka tek oda illa vardır belki araştırın