Sueda29 Bebeğim bi ara çok hareketlydi şuan 27+2 yim hareketleri çok nadir.kaçıncı haftadan sonra hareketlerini saymamız lazım
BeybininAnasi Sueda29 gün içerisinde 10 hareket saymanız gerekiyor. Bana doktorum öyle söylemişti. Yanınıza büyükçe bir şişe su alıp suyu içerek sol tarafınıza uzanın sessiz bir ortamda, hissedersiniz inşallah.
Sedaahmett Sueda29 bende 27+5 im. Benimde bu haftalarda bebegim az hareket ediyor. Sebebi bebegin uyuması 😊 ilk hamileligimde de aynıydi. Gün içinde az da olsa bebegin hareketlerini hissediyorsan sorun yoktur canım. Bide cok yorulursan hareketleri hissedemiyorsun.
Sueda29 BeybininAnasi ortamım hep sessiz ama tık yok genelde.. Bu aralar böyle oldu kendi çok yoruyorum ondanmı acaba
pyymamm Sueda29 yoruluncads durulur birde bi dönem sessizlik oluyorsu haftasını hatırlamıyorum herkes yasadım yaZmıstı belki o dönemdesinizdir. Birde tetenoz yapıldıysa ondanda olabilir