Zely35 Benim idrar kültürüm temiz çıktı çok şükür ama idrarda enfeksiyon var.Yıkama işlemini biliyorum ablam yaptırmıştı hamilelikte yapıldığını bilmiyordum.Demek bayağı yoğun sizde,ama telaş etmeyin yıkamayla kurtulacaksınız inşallah,ama ondan sonra çok dikkat edin tekrar kapmamak için.Zaten az vaktiniz kalmış,hayırlısı ile doğurup kurtulursunuz inşallah bu sıkıntıdan.