Kızlar 17+6 haftalık hamileyim tatile geldim babaevine bir durum oldu kriz geçirircesine çok ağladım nefes alamadım nerdeyse 1 saat boyunca ağladım ama o an sinir hali ile olduğu için sonradan bebeğim için çok korkmaya başladım acaba birşey oldu mu olur mu diye acaba benim gibi gebeyken aşırı ağlama krizleri geçiren var mı bebeğim iyi midir bilemiyorummmmm hemen randevu aldım sabah 9:20 ye ama uyku uyuyamıyorum çok korkuyorum belirti birşey de olmadı ağrı dahi kanama dahi olmadı ama paniğimmmm