Prensesannesi96 duyguaydın isimli arkadaşa ben de katılıyorum. Allah öyle bir zamanda veriyor ki, çokşükür. Zamanı vardır deyip içinizi ferah tutun. Sizinle benzer bir düşüpü geçen sene nisanda yaşadım ben, kendiliğinden düştü, kürtaja gerek olmadı elhamdülillah. Sonrasında korunmadık, 7-8 ay sonra gebe kaldım. Sabredin, bünyeden bünyeye de değişir. Ablam düşük yapmıştı, bir sonraki ay hemen hamile kalmıştı. Kafanıza takmayın, strese girip acaba bu ay oldu mu diye peşine düştüğünüzde olmuyor😅ne zaman ki, ‘ya kısmet bakalım, vakti ne zamansa o zaman gelir’ gibi bi kafaya giriyorsunuz, bir bakmışsınız bebek geliyor. Uzun yazdım hakkınızı helal edin, sizi çok iyi anlayabileceğimi düşündüğümden paylaşmak istedim. Rabbim gönlünüze göre versin inşallah☺️🤲🏻