Hanımlar merhaba öncelikle. 23+3 gebeyim.
Geçen hafta sol göğsümde azıcık kahverengi lekelenme olmuştu minik benekler halinde sutyenime bulaşmıştı.
Arada aynısı gibi devam etti.
Fakat bugün sağ göğsümden küçük bi kan akmış sutyenime bulaşmış yine.
Doktoruma anlattım durumu uğraşma sıkma gebelikle ilgisi yok devam ederse genel cerrahiye görün dedi.
Ama erkenden süt gelmeye başlıyormuş kimi gebelerde. Buda onunla bir ilgisi olabilirmi . Boyle bir durum yaşıyan varmı bilgilendirebilir mi beni😌