busraa_01 Kızlar sabah 10da suni sancı verdiler saat 2de tam açıklık oldu 2den 6ya kadar ıkındım bebek insin diye inmedi bebek saat 6da mecburi acil sezeryana alındımm çok üzüldüm ama kısmette bu varmış benim ağrılarım var bebeğim iyi çok şükür 🙇♀️🙇♀️🙇♀️
Basakasaf busraa_01 hayırlı olsun canım olsun sezeryan normal hiç fark etmez önemli olan sağlık ❣️🌺rabbim güzel günlerde büyütmeyi nasip etsin