Ben çalışmıyorum esiminde sigortası yok kendim ödüyorum gss yim doğum yaptım ve ne doğum parası alabiliyorum ne de süt parası eşim doğum belgesiyle gitti konuştu kendim ödediğim için doğum parası alamayacagimizi söylemişler üstelik eczaneden ilaç alırken parasını da ödüyorum hatta hamileyken ağız diş sağlığına gitmiştim 35 lira muayene ücreti almışlardı devlet hastanesi olduğu halde. Ne diye ödüyorum bende bilmiyorum